Gast Geplaatst: 11 oktober 2003 Geplaatst: 11 oktober 2003 Halo. Sorry voor de dubbele topic maar ik wil heel graag het worstelen zien om 20:30 weet iemand de gegevens van direkt 4. In de M_Z lijst mist nl volgens mij direkt 4. Of ik kijk niet goed maar vergeef me dat dan...
M_Z Geplaatst: 11 oktober 2003 Geplaatst: 11 oktober 2003 Je hebt gelijk, de instellingen van P.Direct 1 zijn hetzelfde als die ik heb opgegeven. Maar toch zou je dus ook op dat kanaal nu het concert van The Cure moeten zien, ik was ten tijde van het worstelen niet in de gelegenheid om je te helpen. Het is onbegonnen werk bijna om de P.Direct kanalen juist in de lijst te zetten, aangezien die zeer regelmatig wijzigen. Daarom zijn bij veel andere ontvangers ook aanpassingen gedaan om via het portaal kanaal de juiste keuze te maken. Als ik dat nu dus doe met bijv de Dreambox, dan zie ik dus ook exact dezelfde instellingen bij P.Direct 4 als bij mijn lijst nu staan bij P.Direct 1. M_Z
Moost Geplaatst: 12 oktober 2003 Geplaatst: 12 oktober 2003 @ Marcellll: Misschien heb je hier iets aan: Premiere Gr,Moost.
M_Z Geplaatst: 12 oktober 2003 Geplaatst: 12 oktober 2003 Je ziet het ook op deze link staat: Citaat: flexible Kanalbelegung durch Direkt oder Sportevents wird jederzeit angewendet M_Z
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen