Gast Geplaatst: 11 oktober 2003 Geplaatst: 11 oktober 2003 hoi, weet er iemand ook een site met ( gratis ) nokia 6610 games ?
whatyouneed Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 bij salesplaza kun je ze downloaden ff op index klikken en ook nog aanmelden op die site http://*******************/ Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn? ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!
Ron Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 Whatyouneed, ook voor jou geldt 1 waarschuwing voor het plaatsen van een commerciele link. De volgende keer ben je meteen ex-lid!
slider Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 check je pm, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
prutsie Geplaatst: 7 november 2003 Geplaatst: 7 november 2003 Slider, stuur mij die pm ook als je wilt. Of ik zoek verkeerd, of ik zie door de bomen het bos niet meer. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
slider Geplaatst: 8 november 2003 Geplaatst: 8 november 2003 peter,je pm is gestuurd, beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen