Ga naar inhoud


Kaon ksc-570


wellcity

Aanbevolen berichten


Citaat:
ik heb deze week 2 koan ontvangers type KSC-570 gehad met een magic modul. met het probleem dat de modulle in dreamload stond en andere vage klachten....
module programmeren en hij werkt weer ????? dit was met penta 1.09 en 1.11


Ik heb al eerder vermeld dat Kaon en MM niet lekker samen werken, het werkt echter Prima met joker cams en clones ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het LuckyLuc,

 

hoe bevalt 'ie.

Ik zit ook te denken aan zo'n KAON KSC570H, 239 EURO in Duitsland, waar heb jij 'm gehaald?

 

En heb jer er al een HD in zitten? Ik wil er een 80Gb of zo inleggen, samen met een Magic 1.02 omgeprogd naar MR1.04

dit ter vervanging van mijn NOKIA 9902S. Daar krijg ik niet meer dan 40Gb betrouwbaar aan de praat, en maar 1 CI-slot.

 

Greetz,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Pekka,

 

ik heb een ksc-570 (geen pvr model), gekocht in Duitsland voor 149 euro. Bevalt tot nog toe uitstekend met MM. Kanonmedia gemaild om te weten welke van de 5 channel editors van hun site diende te worden gebruikt én vrijwel onmiddellijk antwoord gekregen. Werkt je receiver goed met de MR1.04 en ben je tevreden met de MR ivm de MM?

mvg,

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Luc,

 

de MR1.04 is EMU, dus dat is lekker makkelijk, zeker aangezien ik hier alleen maar Astra en Hotbird ontvang.

Hi is absoluut stabieler dan MM, dus ik kan je alleen maar aanraden om hem om te proggen.

Mooi dat je KAON zo goed werkt,

ik wil dus de PVR proberen.

 

groet,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoi Luc,

de MR1.04 is EMU, dus dat is lekker makkelijk, zeker aangezien ik hier alleen maar Astra en Hotbird ontvang.
Hi is absoluut stabieler dan MM, dus ik kan je alleen maar aanraden om hem om te proggen.
Mooi dat je KAON zo goed werkt,
ik wil dus de PVR proberen.

groet,
Pekka


Fijn dat men nu gaat zien dat kaon wel goed werkt en erg weinig kost, heb er vanaf het begin al geen enkel probleem mee gehad, enkel me cammetje die moest update hebben sindsdien werkt het helemaal als een trein.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...