Gast Geplaatst: 5 december 2001 Geplaatst: 5 december 2001 Heb ik nu eindelijk es geld uitgegeven om een multipro te kopen, omdat ik altijd liep te klooien met zelfgemaakte programmers en piccards...heb ik nog steeds hetzelfde probleem... insert smartcard...of zwart beeld. Heb nu geen idee meer waaraan het ligt, heb inmiddels al 50 x keer verschillende files gebruikt deze maand, murdock zou moeten werken met holland files maar slaat er uit, zou het aan die pioneer kunnen liggen dan ? De software van de multipro heeft al een soort loader filetje ingebakken dus dat kan het ook niet zijn ( is echt een toppertje die programmer) toch zie ik nergens nog dat er andere keys of files staan...Ik gebruik nu de goldcards, is er iemand die een veel betere ervaring heeft met het upgraden van de keys met evt andere kaarten ? je leest zoveel meningen ....zie soms door het bos (waarschijnlijk) de oplossing niet meer staan....
Gast Geplaatst: 5 december 2001 Geplaatst: 5 december 2001 Heb het eindelijk gevonden ! Had ook wel in de gaten dat ik te weinig info had gegeven over mijn instellingen maar...heb het duckfile PICphilipsAU.hex in de pic geladen en het holland.hex file van Murdock.. werkt als een speer met een pioneer ontvanger (DB120) en een goldcard.
Aanbevolen berichten