Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik ben eigenlijk een beginnenling maar ik heb zins kort mijn decoder gepatch een philips dsx 6071 met Zibi-FX V8 Plus NL kan iemand mijn vertellen hoe dat werkt ik kan gewoon tv kijken zonder kaart voor hoelang blijft dat of moet ik mijn purple galaxy kaart opwaarderen en welke files moet ik dan gebruiken en hoe kan het dat ik niet alle kanalen heb zo iemand mijn op weg kunnen helpen ik hed al op div. site's gekeken maar kan niks vinden BVD

Geplaatst:

dat je kunt kijken zonder kaart komt omdat je de emu versie hebt wat inhoud dat de kodes die je normaal op de kaart progt nu in de software staan dus als de kodes niet meer kloppen dan zul je die moeten veranderen en dat je sommige zenders niet krijgt heeft te maken met het feit dat die bijvoorbeeld in seca 2 uitzenden en tot nu toe ben je daarbij genootzaakt om daar een geldig abonoment voor te hebben zoals voor b.v. cartoon network e.d. want de nederlandse die je wel hebt die lopen via de emu nog over irdeto maar je kunt je kaart wel opladen om te kijken wat je nog meer kunt krijgen wat dus niet in de emu zit

Geplaatst:

Volgens mij wordt er hier om dingen gevraagd wordt waarvoor menig moderator zich toch even achter de oren zal krabben. Ik zou toch even de regels nalezen en de vragen iets anders formuleren ...

Daarnaast lijkt het een goed plan om eens een paar punten en kommas te gebruiken in je vragen. Hierdoor wordt het allemaal iets leesbaarder en zal je waarschijnlijk meer response krijgen.

Irdeto keys staatin de EMU; deze veranderen niet echt frequent. Keys op een kaart zetten: Ik zou het niet weten, dit komt tzt. wel als met de huidige situatie niet meer te testen valt. Dat je niet alle kanalen kunt kijken heeft warschijnlijk o.a. te maken met het feit dat er veel kanalen uitzenden met een kodering die niet gekraakt is. O.a Seca2 ...

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Geplaatst:

als je hem zelf gepatchd hebt kun je ook je eigen kanalenlijst eruit en erin zetten bij M-Z staat een goede uitleg voor het plaatsen van een emu kanalenlijst met behulp van downloader. lees dit ff en als je het precies zo doet kan er niets fout gaan . Zo heb ik het ook geleerd .

@ Hels: grammatica en spelling hadden wij op school.

niet iedereen is daar goed in .dat de vraag op het randje is ok, daar heb je gelijk in maar voor de rest niet zo zeuren.

Jamrox

Geplaatst:

@jamrox

Heeft niets met zeuren te maken; ik geef alleen aan dat het erg slecht leesbaar is en dat hij/zij waarschijnlijk meer reacties krijgt bij "eenvoudiger" leesbare vragen.

Als ik naar mezelf kijk: ik wil best op vragen antwoorden. Zeker voor mensen die zelf lezen EN zelf patchen, maar als ik eerst 10 minuten moet kijken wat nu de vraag is, haak ik meestal af; dan kan ik mijn tijd wel beter besteden.

"Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian

Geplaatst:

Bedankt voor alle reacties op mijn vragen.

Mijn excuus voor mijn grammatica,ik had nogal haast

en we maken allemaal wel eens een foutje.

Ik zal er voortaan een beetje opletten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen