Gast Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Ik heb een Philips DSX 7072 receiver en een 78cm Triax schotel met 2 Alps lnb's en een 4 poorts switch met de aansluitingen A-B-RX-C-D ik weet dat ik op RX de coax kabel van de receiver op aan moet sluiten. Mijn vraag is moet ik Astra op A aansluiten & Hotbird op B ??? En wat moet ik veranderen bij mijn decoder instellingen ???? MvG R!NO
wellcity Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 astra op A en hotbird op B en in de tuner noemt hij het sat 1 (astra) sat 2 (Hotbird)
Gast Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Ik kan bij mijn decoder instellingen kiezen voor de volgende communicatie protocollen: Diseq Toneburst TB/aan-uit Welke moet ik kiezen & moet ik de diseq op EXTERN zetten of toch INTERN?
Gast Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 Ik heb toch de 4 poorts diseqc 1.0 switch aan het werken!!!! Aansluitingen: Astra op A Hotbird op B Decoder instellingen: Communicatie op TONEBURST Diseqc schakeling op INTERN Dus hij werkt nu wel op de Philips DSX 7072 MvG R!NO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen