Gast Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 Als beginnende satelietkijker vroeg ik me af welke files je nodig hebt voor welke decoder. Ik heb een Philips digitale decoder en een goudkleurig kaartje. Vraag me niet wat voor programmer ik heb want daar heb ik geen moer verstand van. Op Duckfiles staan de wereld aan files maar welke heb ik er van nodig? Ik wil de smartcard niet vernielen, of nog erger de decoder.
Gast Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 Seca zal het zijn, maar als je al niet weet wat voor programmer je hebt dan weet je zeker ook niet hoe je ermee moet werken????? een goudkleurig kaartje is bij mijn weten niet altijd bepalend voor 1 type kaart maar het zal wel een gwcard zijn
EasySat Geplaatst: 23 december 2001 Geplaatst: 23 december 2001 @stiekumsoft <p>Als jij, als beginnend satellietkijker, interesse hebt in de satelliethobby, begin dan eens met het bestuderen van de site van Duwgati. Deze kun je bij de links vinden. Als het je om gratis kijken gaat, dan ben je hier verkeerd en moet je verder zoeken.
Aanbevolen berichten