Gast Geplaatst: 24 december 2001 Geplaatst: 24 december 2001 Hi, blijkbaar hebben de s*c* providers de oorlog aan ons verklaard.nu in 1,5 weken tijd 2 reset attacks.Ik heb ook eens gelezen wat een reset attack is. de decoder stuurt een commando naar de kaart door bvb c1 ** ** enz.de kaart geeft een antwoord.Die moet bvb 9002 zijn.Is het antwoord 9002-->beeld blijft.Is er geen antwoord of een verkeerd antwoord --> reset,met als gevolg "steek smartcard in kaartlezer 1 aub".Zo kunnen ze misschien nog 1000den reset attacks doen.Merkwaardig dat bepaalde mosc kaarten er last van hebben en andere niet. Enfin,mijn beeld ligt nooit meer dan 4 uur uit.gelukkig heb ik nog mijn abonnement als het eens echt verkeerd afloopt.
Gast Geplaatst: 25 december 2001 Geplaatst: 25 december 2001 hay, wat is precies de bedoeling van dit verhaal? Ik kan zelf nog wel 10.000 andere attacks bedenken waarmee ik z'on beetje alle gw'tje ter plekke uitschakel. En natuurlijk vinden onze digitale tv aanbieders het niet leuk dat er mensen kijken zonder te betalen. Ik ben er in principe ook op tegen, het minste wat je kan doen om deze hobby te supporten is een lullig abbotje nemen, toch? Ik vind het juist altijd weer een leuk moment als ze een nieuwe counter measure verzinnen. Dit betekend dat iedereen weer lekker de hersentjes mag laten kraken, en dat is toch juist de hobby? Tv kijken kan iedereen, duszzzzzz<p>marry Xmas
Gast Geplaatst: 28 december 2001 Geplaatst: 28 december 2001 Mijn hobby is eigenlijk zoeken totdat ik beeld heb.Eens ik beeld heb,kijk ik er nooit na,want ik ken geen spaans,italiaans en turks.het zoeken naar informatie en het testen is voor mij het leukste.
Gast Geplaatst: 28 december 2001 Geplaatst: 28 december 2001 mischien kun je die laatste 3 regels per 1 januari weglaten.??? groet jeltsin
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 _ [ 09-02-2002: Bericht gewijzigd door: anakin ]<p>[ 09-02-2002: Bericht gewijzigd door: anakin ]</p>
Aanbevolen berichten