Gast Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Hallo satvrienden.. Ik heb een D-Link DI-604 router en heb mijn hele huis en bureau daarmee vernetzt. (sorry, weet even niet het NL woord). Het werkt fantastisch, zit een firewall in en ben echt tevreden. Kazaa werkt prima. Maar wat niet meer werkt sinds ik die router aangesloten heb is Netmeeting. Waarschijnlijk omdat alle poorten goed dichtgetimmert zitten (wat ook goed is). Maar misschien kan iemand mij een tipje geven hoe ik ook Netmeeting weer aan het draaien kan krijgen. De groeten..
Ome Merde Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 volgens mij gaat netmeeting over poort 1720, zorg er dus voor dat die open kan in je firewall. ik weet die btw. niet voor 100% zeker, maar het is het proberen waard lijkt me ... merDe deze ruimte is te huur
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Netmeeting houdt niet van NAT, je zult die poort moeten forwarden naar de pc waar je netmeeting wilt gebruiken. Dus je kan het maar op 1 pc gebruiken.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 OK, dat geeft niet. 1 PC is voldoende. Ik ga het proberen. Wat betekend NAT trouwens..? Ahh, misschien heb ik mijn vraag verkeerd gesteld. Ik wil dus van één of meerdere PC´s, naar buiten Netmeeten. Via het internet bijvoorbeeld naar mijn broer in Düsseldorf. Dus niet binnen het lokale netwerk op onderlinge PC´s in mijn huis/bureau... Dit even als extra informatie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen