Gast Geplaatst: 13 oktober 2003 Geplaatst: 13 oktober 2003 Heb een aantal films gebrand op Optodic-dvd's. Om ze te kijken is geen probleem, zowel in de speler als op de computer. Als ik deze dvd;s nog een keer wil kopieren geeft de computer een redutatie?? fout aan. (excuses voor evt fout spelling). Is er een mogelijkheid deze te omzeilen want het gebeurt iedere keer op 60 a 70% van het lezen.
Gast Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 met dvddecrypter ,smartripper of zelfs dvdshrink terug de dvd op je harde schijf zetten en branden met copy2dvd
Gast Geplaatst: 14 oktober 2003 Geplaatst: 14 oktober 2003 Heb het met alle drie de programma's al geprobeerd maar hij blijft vast lopen
Gast Geplaatst: 16 oktober 2003 Geplaatst: 16 oktober 2003 wat er gebeurd is het volgende . Ik geef in NERO de opdracht tot kopieren. Terwijl nero bezig is het image bestand aan te maken geeft hij na +_ 2/3 van het proces de fout aan. Bij het backuppen naar de harde schijf via dvd-schrink/decrypter en smartripper gebeurt hetzelfde
Gast Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 de hd is niet vol maar ik heb wel gezien dat er op de dvd een of meerdere files gelocked worden waardoor ze niet meer door te kopieren zijn. Hoe kan ik deze weer opengooien. Dit gebeurt trouwens met elke dvd die gebrand heb. Staat er dan iets in de instellingen van mijn NEC1300A verkeerd of hoe kan dit? Please HELP!!
teppe Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 probeer eens om de dvd eerst even af te spelen op je pc voor je er een copie van maakt, normaal is hij dan unlockt vroeger had ik een humax en een beeld van een vrouw nu heb ik een dreambox en een vrouw zonder beeld
SmuttiO Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 Met welk proggie rip je de origele dvd, dus de eerste kopie ? DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen