Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoe kan ik de geldigheidsduur van abonnement aanpassen. Als ik in het menu kijk van mijn decoder staan alle datums op 31 december 2001 (geen beeld meer dus). Ik gebruik de secanixeditor maar heb niet kunnen vinden hoe ik de datum kan aanpassen??? frown.gif" border="0

Geplaatst:

Als je alleen de datum verandert, krijg je nog steeds geen beeld!<p>Trouwens, heel vaak maakt de datum niet uit. Ik heb zelf een tijdje gedraait met een kaart waar de datum op 1999 stond.<p>Wat jij moet doen is nieuwe downloaden en die op je kaart zetten. Of zelf de keys aanpassen.<p>PS de datum aanpassen kun je onder andere doen met Picbinedit!<p>

(dit gaat natuurlijk alleen op als je een goldkaartje gebruikt! mocht het om een origele C+ kaart gaat moet je ff bij Duwgati kijken! http://satpages.sat4all.com)<p>succes

Geplaatst:

Bedankt voor de tip om picbinedit te gebruiken voor aanpassen datum. Ik had wel de juiste keys voor januari (de keys update ik al geruime tijd met secanixedit) maar heb nooit de datum aangepast, dit is een optie die ik ook niet gevonden heb bij mijn huidige editor. Na het verstrijken van de abonnements datum viel een aantal kanalen weg waaronder een aantal kanalen van C+. De kanalen van C+ die in hun basispakket zitten (waaronder Ned1, 2 etc.) bleef wel gewoon doorwerken met de 'verlopen'datum!

Inmiddels alle datums ver in de toekomst gezet.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.