Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn abokaartje is dood. Ik krijg geen enkel prik er meer uit. Wie weet raad. En wat doed C+ als ik het retourneer met verzoek om een nieuwe. Let wel, het is een origineel C+ abb.

Geplaatst:

het ligt er helemaal aan wat je met je kaartje uitgespookt hebt. wat je kan proberen is kaartje in ontvanger, ontvanger aan op bv. rtl4, en even naar c+ bellen dat je geen beeld meer hebt. met een beetje geluk wordt je kaartje zo weer tot leven gewekt.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Wat je beste kan doen is: C+ bellen, en zeggen dat je je kaartje al een tijdje geleden hebt opgestuurd en je nog steeds niks hebt ontvangen. Vervolgens heel boos worden (!) omdat het toch zo'n grote klere bende is op de administratie van ze, denken ze zelf al dat de fout bij hun ligt. Wel een beetje blufpoker spelen natuurlijk!

En een paar dagen later ligt de nieuwe in de bus!<p>Meestal krijg je dan toch een rekening, maar ook hiervoor geld; boos worden (schelden mag) en je hoeft niet meer te betalen!<p>Succes! laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Hmmm. Als het een *echt* abo-kaartje is zijn ze daar iets moeilijker in! Met STB pakket (soort verzekering) eisen ze de originele kaart terug. Anders geen verzekering/garantie en mag je gewoon een nieuw kaartje betalen! Stuur je het orig kaartje terug dan zullen ze die trachten uit te lezen. Zorg ervoor dat de kaart even lekker statisch wordt zonder dt je brandplekjes ziet..

Geplaatst:

maar nog steeds de vraag wat is er mee gebeurt niks ? ontvanger uit ? kun je gewoon bellen iets anders dan wordt het wat minder laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 suc6 dan maar tongue.gif" border="0

Rienk

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.