Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 Ik ben mij aan het verdiepen in de commandos van het seca-systeem. Ik wil wat experimenteren maar dan liefst met een GW'er. Ik probeerde dit met een phoenix programmer en mkfind4.3 maar krijg foutmelding: "Card is nog giving a valid ATR - disconnecting".<p>Is het niet mogelijk te experimenteren met een GW en enkel met een origineel kaartje? Clarcky
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 sorry maar MKF is enkel te gebruiken met een (m) Original Smart Card of iets wat dit heel goed nadoet. voor gw'tjes zul je je heil moeten zoeken in andere programatuur. mvg
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 ik moet je eerlijk zeggen dat ik de kaart altijd indien nodig helemaal uitlees en dan met bv picbined edit en dan weer terug schrijf. aangezien dit proces bijna geen tijd in beslag neemt is dit de logische keuze. er was indertijd wel soft om de eeprom via de pic te benaderen en te editen maar dit is een beetje verloren gegaan met de opkomst van de andere en nieuwere kaarten en mogelijkheden. mvg
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 Mijn vraag is blijkbaar niet volledig duidelijk.<p>Wat ik zoek is een programma waarmee ik commandos kan intypen en naar de kaart sturen en waarbij ik het antwoord van de kaart kan zien op het scherm. Om zo te leren hoe het systeem ongeveer werkt.<p>Dit alles met een phoenix-programmer <p>Clarcky
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 probeer eens cocodec of misschien ook met robinwin 1.2 mvg
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 robinwin zo ie zo bij mij op de site en cocodec wordt nog bij mij geupload maar zit in de verbouwing dus gaat ff niet. zoek ff via google en je zult vinden. maar ik weet nou ook weer zeker dat 't via robinwin ook goed gaat. mvg
Aanbevolen berichten