Ga naar inhoud


4:3 uitzendingen op 16:9 breedbeeld bij 4/5000?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een breedbeeld tv besteld en ga waarschijnlijk ook een satellietschotelsysteem kopen. De topfield 4000 of 5000 lijken me wel wat. Nu vroeg ik me af hoe de topfields 4:3 uitzendingen op mijn breedbeeld gaan zetten. Ik wil liever de 5 of 6 zoommodi van mijn tv gebruiken dan dat de topfield het beeld opzoomt en boven en onder stukken beeld weglaat. Kan dat ? Zit er stand op dat de topfield niet aan het formaat gaat zitten rekenen ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb een philips machline brredbeeld tv en een topfield PVR 5000 onvanger. en het werkt prima ik heb wel op de topfield de schermverhouding op 16:9 gezet en op 4:3 beeldformaat op volledig

 

groet,

 

Rogier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wel mogelijk bij jouw Philips (ik heb ook een Philips besteld) om het orginele 4:3 formaat te kiezen ? Ik weet dat er een automatische beeldformateringsstand op zit maar ook een 4:3, 11:9, 16:9 en nog wat zoommodi.

Ik wilde graag weten of ik die vrijheid bij de tv houdt of dat de Topfield al aan het zoomen/knippen gaat.

?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij palplus en 4.3 uitzendingen kun je het zelf in de hand houden, de topfield schakeld dan niet maar de tv als hij op auto staat.

Je kunt het uiteraad ook handmatig doen.

 

 

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...