Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden,

Ik heb altijd mijn plan kunnen trekken,maar nu zit ik toch met een probleempje.

Ik heb een aantal originele kaartjes bewerkt met MKfind,heb daar enkel de bpm gewijzigd om de kiosken op het Belgische kabelnet te kunnen bekijken.Alles ging maanden goed,maar deze maand kreeg niemand een automatische update binnen.De niet bewerkte kaartjes hebben wel een update gehad.

Heb verder al gelezen dat er gecheckt word op aantal providers en BPM.

Aangezien ik enkel de bpm gewijzigd heb zoek ik daar het probleem.Mijn vraag hierbij,wat moet of kan ik wijzigen aan mijn BPM opdat ik toch verder kan kijken naar de kiosken,m.a.w. wat is de huidige BPM voor provider 0014.Kan het zijn dat ik de Bigbrother kanalen (kiosk 8 en 9) terug moet uitschakelen,omdat de uitzendingen ten einde zijn?

Het gaat hier dus om het Belgische C*n*l Digitaal dat op de kabel zit met een ORIGINELE kaart.

Ik heb dus geen probleem met reset's en dergelijke,enkel de auto-updates werken niet meer bij de kaarten waar ik de BPM gewijzigd heb.Vroeger kwamen de updates maandelijks binnen,maar nu niet meer.Mk's en ppua zijn niet gewijzigd.

Alvast bedankt<p>Greetings Jacko :-)<p>[ 11-01-2002: Bericht gewijzigd door: jacko ]</p>

Geplaatst:

Ja dat heb ik al ergens gelezen,maar dat was voor provider 0019.Mijn BPM stond op het einde niet op ff of fe.Ik heb gewoon de BPM volgens het aantal pakketten.<p>Graag nog reacties<p>Thx Jacko

Geplaatst:

bpm is toch wat je betaald als je een auto voor het eerst indraagd in Nederland? wink.gif" border="0 <p>Package Bit Map<p>PBM<p>mvg

Geplaatst:

Het probleem zit hem in het feit dat voor een update niet alleen de ppua en mk1 maar ook de pbm wordt gebruikt voor het berekenen van de nieuwe key.<p>Als je dus de pbm verandert, verlies je de update mogelijkheid.

Wat je best kan doen is de pbm terug zetten en wachten op een update en hem dan terugzetten<p>groeten

Clarcky

Geplaatst:

Als je je PBM verandert hoef je niet gelijk je AUTO UPDATE kwijt te raken hoor. Het kan wel zijn dat bepaalde PBM's uitgeschakeld zijn door de provider, waardoor je geen of alleen de "normale" kanalen kan bekijken. (standaard pakket b.v. NED1+2+3 etc)

Geplaatst:

Clarky,

Ik zal het morgen eens proberen met de kaartjes van mijn vrienden.

Zal dus de bitmap weer origineel zetten en kijken of er daarna een update binnen komt.

Wel raar dat het maanden gewerkt heeft met een gelockte bitmap en nu ineens niet meer.

ik hou u op de hoogte <p>greetings Jacko

Geplaatst:

Wat zie ik nu met mkfind ???

Ik heb de key's eens vergeleken met vroeger en nu.

Ondanks een gelockte bmp heb ik een nieuwe MK01 gekregen,de rest is niet gewijzigd.

Toch krijg ik nog altijd geen update binnen,alles blijft op de januari key's staan.Heb ook al de BMP weer origineel gesteld zonder lock,zonder resultaat.Moest er nog iets gewijzigd zijn na de aanpassing van de MK01??Zou het kunnen dat er andere codes niet konden gewijzigd worden door de gelockt BMP??

Wie weet meer??

THX

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.