Ga naar inhoud


Lemo(e)n 07 C1


endurance

Aanbevolen berichten

Onlangs kreeg ik de Lemon 07 met 2 CI slots in handen. Een eenvoudige lichtgewicht ontvanger. Menu's zijn duidelijk, in diverse talen te verwoorden, maar enig inzicht in installatie van kanalen is wel vereist. Het zal m.i. nooit een hoogdraver worden, maar voor iemand die wil overstappen van een simpele box als de Philips of over van Pace (irdeto) naar een ontvanger met CI, is dit zeker een aanrader. met 9000 (!) kanalen in te proggen en disecq 1.2., S/Dpif, 2x scart, 232poort. Kortom, alles zit er wel op en voor een redelijk prijs(vanaf €100,--

Een nadeel op dit moment; de Lemon leest nog niet de Astoncrypt2 module. Zeg maar, de nieuwe module. De oude module (1.05) is geen probleem.

Bij navraag bij de leverancier werd mij vrolijk vertelt, dat de klacht niet bekend was, maar "er vanzelf een update komt via de satelliet". Over zo'n antwoord kan ik mij kwaad maken, te meer daar je bedenk dat dezelfde leverancier

(Fu) wel uitgebreid faxen naar de afnemers stuurt met aanbevelingen over de Lemon.

U zijt gewaarschuwd.

 

Met vriendelijke groeten:

Jan

 

Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...