Gast Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 Ik heb hier nog een harde schijf met W98 erop, nu wil ik deze upgraden naar XP professional. Moet ik eerst formateren of kan ik XP eroverheen zetten? Nu staan er wel nog bestanden op die ik toch wel wil behouden. Wat is wijsheid?
jeevanhoof Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 hoi, stop de cd winows XP in je computer en kies om windows te installeren, hij zal je nu vertellen of je kan upgraden of dat je een volledige istallatie moet doen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 Citaat: hoi, stop de cd winows XP in je computer en kies om windows te installeren, hij zal je nu vertellen of je kan upgraden of dat je een volledige istallatie moet doen. mvg Dat snap ik waar wat is beter, upgraden of eerst formateren? en welke partitie moet ik kiezen als ik wil upgraden?
cobes Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 super zwerver, een schone installatie is altijd beter ben je meteen van alle rommel af. maar als je dingen op die schijf hebt staan die je wilt houden kun je beter upgraden, dan worden ook de oude instellingen van windows98 overgenoemn en hoef je word enzo niet opnieuw te installeren. if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 Citaat: super zwerver, een schone installatie is altijd beter ben je meteen van alle rommel af. maar als je dingen op die schijf hebt staan die je wilt houden kun je beter upgraden, dan worden ook de oude instellingen van windows98 overgenoemn en hoef je word enzo niet opnieuw te installeren. Prima maar welke fat moet ik dan kiezen?
marco24 Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 bij mij was het een ramp het upgraden een brakke installatie die ik alsnog over kon doen op een schone hd brand gewoon even alles wat je wil bewaren op een cd en begin met een lege pc
Fredo Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 let op nfts wist de 98 versie Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2003 Geplaatst: 15 oktober 2003 ntfs is beter daar is xp ook voor gemaakt. alleen als je ook win 98 wil gebruiken moet je fat32 gebruiken. maar dan is xp niet zo stabiel en snel.
druup Geplaatst: 16 oktober 2003 Geplaatst: 16 oktober 2003 Citaat: alleen als je ook win 98 wil gebruiken moet je fat32 gebruiken. Was daar ook niet Windows 98 SE voor nodig om FAT32 te draaien. Ik zie persoonlijk eigenlijk geen reden om Windows 98 erbij te houden!!! Of heb je programma's die niet draaien op XP??? Succes VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Gast Geplaatst: 16 oktober 2003 Geplaatst: 16 oktober 2003 Dat wil hij ook niet. Mooiste is een schone schijf. Je kunt met de cd van XP prima formatteren.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2003 Geplaatst: 16 oktober 2003 Heb momenteel XP eroverheen gezet, maar heb hem nog niet kunnen testen. Zo te zien was alles goedgegaan.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Erover gezet ???!!! Schoon installeren inderdad het best !!! Opstarten met CD en dan tijdens installatie kiezen voor NTFS , format installeren XP en draaien die boel Gr CJG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen