Ga naar inhoud


[Pioneer] DBR-S400 patchen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik probeer een Pioneer DBR-S400NL te patchen. Ik kan nu succesvol de cpu code opvragen en de firmware uitlezen (met dank aan satori). Nu wil ik gaan proberen de firmware te schrijven maar ik heb vernomen dat er nog het een en ander veranderd moet worden in pionero. In het configuratiescherm van pionero heb ik het flash type op "Sanyo LE28DW1621T-80T" gezet en trap adress op 0xC0700000. Ben ik nu klaar om de firmware te sturen of moet er nog meer veranderd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb geprobeerd de file te zenden en dit gaat goed. Het durrde ongeveer 4/5 minuten. Ik zet de decoder uit en weer aan, maar hij komt niet verder dan de tijd in het display. Het gaat wel feller branden als ik de knop indruk maar verder niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe staan je instellingen in pionero ?

hij moet zo staan:

address:7fe0000

lengte 140000

use:file

erasure methode:only with one command

 

als dit goed staat stuur me ff een pmtje,want dan moet eerst met een andere chip schrijven.

Om verbinding met de decoder te krijgen

 

gr andre

dat zeg ik ..............linux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkie is druk met mijn pioneer bezig geweest maar echter nog zonder resultaat. We hebben nu de 2e lpt poort opgeblazen dus ik heb geen patch computers meer in huis, dit zorgt er voor dat het patchen wat gaat uitlopen. Ik koop wel weer een nieuwe en soldeer deze vast op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu versie 6.27 erop gezet maar kan het plusmenu niet inkomen dus ga er morgen Zibi 8.0 opzetten (6.31 NL)

Als het allemaal gelukt is dan zal ik stap voor stap vertellen hoe het flashen van de dbr-s400nl is gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...