gerrit B Geplaatst: 16 oktober 2003 Geplaatst: 16 oktober 2003 ik ben op zoek naar het schema van een LG tv type LG CE-29Q46ET ik heb een bliksem inslag gehad en hij blijft nu op stand-by staan. wie kan mij hier aan helpen of weet waar ik deze kan vinden. van LG krijg ik geen reactie (ze sturen alleen een folder op met de nu nog leverbare toestellen) Volgens mij wordt een dergelijk schema bij de TV geleverd. Kopieren is geen probleem ook niet op groot formaat. uiteraard krijg je je originele schema onbeschadigd retour en betaal ik de verzendkosten. bij voorbaat dank Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Steve Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Bij een bliksem inslag kan je toch via je inboedel verzekering de reparatie claimen,schemas zijn niet leverbaar,laat staan onderdelen.deze koreaanse toestellen kan je naar de importeur opsturen deze hebben een eigen reparatie dienst.Veluwezoom 15 1327 AE Almere Tel.: 036-547 87 77 .
gerrit B Geplaatst: 18 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2003 Dat klopt, uiteraard krijg ik deze vergoed via mijn verzekering, maar ik vindt het zonde dat een mooi toestel die er ook nog eens als nieuw uitziet wordt afgescheven en bij het grof vuil gezet moet worden omdat het economisch niet verantwoord is om deze te repareren. (er zijn te veel uren bij gemoeid om de reparatie te realiseren) De onderdelen kosten meestal niet zo veel en als men onbekende types aan torretjes ed heeft toepast dan zijn daar meestal wel conversie tabellen voor om deze te vertalen naar de normale BCtjes 2n tjes enz. En mijn motto is als er iets gemaakt is dan moet er ook een schema van zijn. Dus als er iemand is die ook zo/n TV heeft en het schema nog heeft dan hou ik me aanbevolen. gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator Matchless Geplaatst: 18 oktober 2003 Moderator Geplaatst: 18 oktober 2003 heb je al eens gekeken bij relocman?of je kan eens vragen op het repdata forum.daar zitten tv reperateurs die onderling info uitwisselen.. de rus en een reparatie forum Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
PaulCl Geplaatst: 18 oktober 2003 Geplaatst: 18 oktober 2003 Hier zijn er veel te koop voor een lage prijs. Vlugge levering via FTP na betaling met kredietkaart. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen