Gast Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 Hallo, Hallo Ik heb twee avi bestanden gemaakt van een digitale camcorder met pinnacle studio en nu wil ik deze op dvd zetten maar weet niet goed hoe. Ik dacht het zo te doen . de twee bestanden naar 2 mpeg bestanden converteren deze te plakken en dan op dvd weg te schrijven. Is dit goed en zo ja welke programma's kan ik dan het beste gebruiken voor deze bewerkingen ? gr peter
marco24 Geplaatst: 17 oktober 2003 Geplaatst: 17 oktober 2003 ik gebruik hier voor de volgende programma's tmpgenc 2.59 plus (je moet ook de goede dv codec geinstalleerd hebben anders pakt tmpgenc 'm niet tmpgenc author kijk ook eens op deze pagina met vr gr marco
marco24 Geplaatst: 18 oktober 2003 Geplaatst: 18 oktober 2003 tmpgenc voor het converteren van avi naar mpeg spreekt wel voor zich hieronder staat de link hoe je van een mpeg een dvd maakt http://www.dvdrhelp.com/forum/userguides/172123.php
Gast Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 In studio kun je toch gewoon het kant en klaar een image maken om op dvd te branden! Ikzelf maak alles (image)klaar op een laptop 2Ghz en zet het via het netwerk over op een P3 600 Mhz en brand het met de dvd brander. Alles in de map video zetten en branden maar. gr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen