Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Op nieuws board discussie over internetupdate hieraan denkend mijn vraag. Is het niet mogelijk via een software de juiste combinaties tussen keys enerzijds en personal codes zoals mk00 en UA anderzijds te laten zoeken. Ik kan mij voorstellen dat wanneer de kaart in tuner een voor hem bestemde code ontvangt deze dan vrijschakelt. Volgens mij wordt er een constante stroom informatie meegestuurd. is het dan niet mogelijk om via de pc zoals beschreven in bovenstaande discussie de juiste combinatie bijelkaar te krijgen.
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Ik denk dat je het hoofdstuk "software-emulatie & loggen" nog niet helemaal hebt begrepen.<p>Pluis het eens uit en vraag het nog eens specifieker wat je precies wilt met de constante stroom informatie welke inderdaad wordt meegestuurd.
Gast Geplaatst: 23 januari 2002 Geplaatst: 23 januari 2002 Om beeld te krijgen heb je alleen de juiste keys nodig. Zouden die via een programma al dan niet ingebouwd in de ontvanger of hoe dan ook te verkrijgen zijn via internet, waar je eigenlijk helemaal geen MK's of PPUA's nodig bent. Ontvanger geen beeld->haalt nieuwe keys op via internet->hier is geen MK of PPUA nodig.
Aanbevolen berichten