Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben eindelijk eens begonnen met het uitlezen van mosc kaartjes, buitengewoon intressant smile.gif" border="0 , echter vroeg ik mij af of er een file is voor de humax 5400 die AU voor seca ondersteund. Kan aan mij liggen, maar kan de instellingen daarvoor niet vinden bij de satkoos files.

Weet iemand of deze bestanden bestaan en zo ja, weet men dan ook de naam van deze. Of moet 't gewoon met de satkoos bestanden kunnen.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Geplaatst:

Als je een losse seca cam gebruikt in je humax 5400, ontvang je kaartje update's. (als het kaartje update werkt).<p>Henri.

Geplaatst:

Dan nog even een vraag, heeft 't te maken met de technische beperkingen van de ingebouwde irdeto cam van de humax dat autoupdate niet mogelijk is, of is 't in theorie wel mogelijk, maar heeft men nog geen programma/hex geschreven dit dit ondersteund. Kan me voorstellen dat de SECA support (welke dus in een soort emulatie werkt) niet voldoende is om de juiste signalen op te vangen voor AU..

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.