Ga naar inhoud

Voor de eerste keer programmeren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Halloo,<P>Wie kan me helpen, bij het programmmeren<BR>van coldcards.<BR>Het is voor mij de eerste keer, heb van alles geprobeerd, maar ben helemaal vastgelopen.<BR>Ik moet helaas bekennen ik ben een volstrekte leek in deze.<BR>Vragen:<P>Ik ben in bezit van een goldcard programmer, <BR>welke software kan voor deze kaart gebruiken?<BR>Ik heb het geprobeerd met gold card pic programmer, maar ik geen enkel idee hoe zo'n prgramma werkt.<BR>Waar haal je irdeto en seca files <BR>Hoe zet deze gegevens op de kaarten.<BR>Ik ben in het bezit van een humax 5400ic.<P>Help, Help<P>Een wanhopige beginneling<P> rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Flikker die gast er af want dit noem ik nu een vrijschakelaar die zelf niks wil uitzoeken maar alles wil hebben mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

lees een beetje rond, je zulk alle antworden tegenkomen.het zijn niet zukle moeilijke vragen

Geplaatst:

Hallo <BR>Paul Nijssen <P>Hoe haal je het in je kop om zo'n posting te plaatsen hier (Nieuws & Informatie). Lees eens de Board regels wij zijn een hobbyboard niet een supportlijn voor programmers & Files (zelf maken).<P>Dit is een voorbeeld die onze hobby om zeep helpt. lees eerst het board door en blader bijvoorbeeld in de forums 60 dagen weer terug, de antwoorden worden allemaal gegeven deze persoon heeft niet de moeite genomen om dit te lezen. Ik zal dan ook in overleg met de Admin's tegen dit soort mensen strenger op gaan treden en zelf hoop ik te bannen van het board. <P>Deze posting word dan ook gesloten.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Admin Sat4all™

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.