pillie Geplaatst: 18 oktober 2003 Geplaatst: 18 oktober 2003 Als ik in Telnet naar de directory /var/tuxbox/ wil gaan dan krijg ik geen toegang,hoe los ik dat op want ik wil mijn harde schijf van mijn PC nu eindelijk eens gaan gebruiken. Ik heb het geprobeerd met de zoekfunctie maar dat leverde niks op,wie helpt me even verder? En waar kan ik een goede uitleg vinden over telnet en de werking daarvan. nfs draait al. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Romeo_ Geplaatst: 18 oktober 2003 Geplaatst: 18 oktober 2003 je hebt eerder een probleem in de directory sfeer doe eens : chmod 777 /var chmod 777 /var/tuxbox cd /var/tuxbox ?? heb je anders een schermafdruk ??? The Source is Out There....
pillie Geplaatst: 19 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2003 Bedankt,nu lukt het wel. Moet ik elke keer als ik telnet open die opdracht geven om toegang te krijgen,of is dat eenmalig? Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
Romeo_ Geplaatst: 19 oktober 2003 Geplaatst: 19 oktober 2003 Eigenlijk nooit.. In jouw geval een keer : en dat heb je al gedaan. The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen