Ga naar inhoud


mediahighway epg viewer


basix

Aanbevolen berichten


  • Reacties 240
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Het werkt als een trein, maar ik zou liever zien dat hij zijn tijd in een plugin zou hebben gestoken dat zijn data via de satelliet download.


Dat is toch al? Bij mij werkte het namelijk alleen als ik op Canal+ Rood of Blauw stond. Een hele goede ontwikkeling. Het zou helemaal mooi zijn, dat de informatie op de plaats van de huidige now/next EPG staat en dat het geupdated wordt als je langs Canal+ zapt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ben er ook mee bezig, maar krijg er geen geluid uit.

Draai met SF 1409 en de plugin dir staat op de usb stick, hierin werken alle andere plugins ook, maar deze wil niet werken.

Rechten staan goed, .cfg is aangepast voor /usb/epg.dat en ik krijg een melding

Cannot open:/usb/epg.dat

Klik ik dan op de groene knop krijg ik een melding en dan klik ik weer op groen, en dan komt de melding cannot open DEMUX DEVICE

 

Iemand een idee wat ik fout doe ? Of heeft iemand de oplossing voor de SF image ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij zelf een config file moet maken en plaatsen. Een voorbeeld zit in de zipfile. Die foutmeldiing dat de dat file niet gevonden kan worden is normaal. Dat had ik de eerste keer ook omdat die file aangemaakt moet worden door de plugin.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel kanalen staat geen informatie beschikbaar, dat klopt want ook met de Philips zie je hetzelfde. Dat ligt dus gewoon aan de luie invoer van C+. Uiteraard zie je wel op hun eigen kanalen uitgebreide info. Maar er zit soms wel verkeerde info bij de films. De info van C+Rood is hetzelfde als de info bij C+Blauw, dus verkeerde info bij de verkeerde film komt vaak voor.

Om de info van de franse EPG te downloaden moet je op een kanaal staan uit de transponder waar ook de EPG info te vinden is (zie readme file van deze plugin).

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...