Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Hoi, Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om met bijv. ChipCat of Gold140 een card te maken waarbij X-zone niet word gedecodeerd en de rest wel? Al vast bedankt,<p>Jaster
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Kun je na het wijzigen van de PBM ook je goldcard updaten?
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Het kan eenvoudig. Je moet de PBM op 00 00 00 00 00 00 00 5E zetten. dan geen X-en. Er is ook een programma de de PBM uitrekend. ( PBMED.zip )
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 X blokkeren. Da's toch zonde. Geniet toch van de geneugten des levens. Ik kan er maar niet genoeg van krijgen van al die natuurfilms. En ik krijg steeds meer respect voor de vrouwen in deze films. De mijne is al na vijf minuten moe...<p>Of koop een ontvanger die intern de mogelijkheden van een kaart kan blokkeren. Je kunt er dan gewoon een persoonlijke pincode overheen gooien.<p>PS: 1e gedeelte was voor de gein, 2e serieus....<p>Lummel
Gast Geplaatst: 7 februari 2002 Geplaatst: 7 februari 2002 X-zone en dergelijke zenders kan je natuurlijk ook uit je settings verwijderen.<p>Op de Philips (mijn ervaring) zijn die met een pincode NIET te blokkeren <p>Success!
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 bij mij weten kan je die niet blokeren ik heb het ook geprobeerd maar lukte ook niet
Aanbevolen berichten