Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 HALLO ALLEMAAL WEET IEMAND WAAR MIJN COM- POORT in de bios moet staan voor mijn mastera<BR>pragrammer ze staan nu in auto maar als duckmaster opstart vind i geen programmer<P>hartelijk dank joske
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Duckmaster geeft bij mij ook problemen, vind ook mijn mastercrd niet, ik ben niet de enige, ook bij anderen hier in de buurt vind hij de programmer niet. Iemand suggesties????
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Je moet er wel op letten dat er geen kaart in de mastercrd programmer zit als je Duckmaster start.<P>Waarom post je dit niet bij programmers of harware? Dit is toch geen nieuws of informatie.
hce Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Hier wordt alleen nieuws gepost! Geen roddels en vragen! DM7000S - een image - Triax en rotor
Gast Geplaatst: 21 mei 2001 Geplaatst: 21 mei 2001 Dit is geen nieuws, topic wordt hier gesloten en wordt verplaatst naar Algemene beginnersvragen.<BR>Laat dit aub een les zijn voor de beginners. Kijk eerst even waar je een topic plaatst voordat je maar wat raakt typt.
Aanbevolen berichten