Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

duurt het normaal altijd zo lang voor er nieuwe files op het net te krijgen zijn?<p>Geen beeld hier veel en ook veeeeel files geprobeerd! <p>Heb zelf een philips dst5816<p>iemand een idee?

Geplaatst:

ik ben ook nog steeds op zoek naar nieuwe files voor goldcard en philips ontvanger

wie helpt mij??

Geplaatst:

wat jij gevonden hebt op het internet en wat jij niet kan downloaden bij de pool daar moet je zelf een ppua en een mk invoeren ik ben er mee bezig maar ik weet niet wat een mk is weet jij dat toevallig en wil jij voortaan geen url meer in plaatsen anders krijg je een waarschuwing of je wordt er uit gehaald<p>Groetjes<p>Armando confused.gif" border="0

Geplaatst:

hier ook downloaden wil perfect!!!<p>Ga ze nu proberen....<p>tot zo smile.gif" border="0

Geplaatst:

he schalke,

ik heb ze gedownload en geprobeerd, maar ze werken niet hoor!

Geplaatst:

Hier lukt het namelijk niet! Kun je hem even naar fcschalke04deliemers@planet.nl mailen??<p>Bijvoorbaat dank!

Geplaatst:

MK staat volgens mij voor plainmasterkey.... Ik zal voortaan niet meer zo snel een link plaatsen...

Geplaatst:

He schalke jij heb een mail en kan jij mij iets duidelijker wezen over de mk en hoe kan ik die vinden met wat voor prog<p>Groetjes<p>Armando

Geplaatst:

file gedownload maar wert 10 sec daarne weer zwart dit op een pioneer 110

helaas verder zoeken

Geplaatst:

Ik heb ook weer zwart beeld! Alle moeite voor niks.. maar ja, that's life!!<p>Armando bedankt dat je me de files wilde sturen!

Probeer eens wat te oefenen met het programmaatje MKFind 4.1/4.3. Met dit programma kun je iets met je Plainmasterkey...<p>Deze PMK is uniek, is alleen zichtbaar bij een origineel C+ kaartje..

Geplaatst:

he jongens

ik heb op die link de delerium attack files

op mijn gold gezet en ze werken<p>moest alleen wel ff zappen voor hij het goed deed

beeld viel iedere keer stil<p>gr marcel

Geplaatst:

zou je mij die files ff toe willen mailen?

mark_penning@hotmail.com<p>alvast bedankt

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.