dark-angel-djin Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 hoi als ik taal verander komt er telkens ook ac3... bij als ik zo een ac3 kabel aansluit zou dat veel verschil geven db is aangesloten op een homecinema en kan ook ac3 aansluien is dat de moeite waard?
Ome Merde Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 is dat de moeite waard ??? tuurlijk is dat de moeite waard, zolang het kanaal waar je na kijkt maar AC3 ondersteunt en die zijn (helaas) nog schaars. merDe deze ruimte is te huur
bash! Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 en als ze het ondersteunen heb je vaak een duits AC3 signaal.. :S desalniettemin is het aansluiten van deze uitgang op je stereo indien mogelijk altijd de moeite waard... There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
dark-angel-djin Geplaatst: 20 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2003 **ome merde** de permieres gevn bijna altyd ac3 uit
bash! Geplaatst: 20 oktober 2003 Geplaatst: 20 oktober 2003 maar helaas ook altijd alleen in het duits... :S There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bartbnl Geplaatst: 21 oktober 2003 Geplaatst: 21 oktober 2003 De aansluiting is niet alleen voor ac3. Ook bij uitzendingen met "normaal mpeg" geluid, heeft die verbinding het voordeel dat je het geluid digitaal (in pcm, gedecodeerde mpeg dus) naar je versterker transporteert, en dus geen last hebt van analoge storingen. Sinds aarding van mijn lnb zit er een behoorlijke brom op de analoge uitgang van de box, en daar ben ik met de digitale connectie van af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen