Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Dames en Heren,<p>Ik heb in voorgaande berichten een grote fout begaan door mijn e-mail adres door te geven en daar is een overweldigende reactie op gekomen, maar, er zijn ook mensen die het via PM probeerde en daar zijn ze bij sat4all niet zo blij mee (wat ik kan begrijpen, het kost ze veel tijd en moeite) nu wil ik jullie ook verzoeken om mij geen mailtjes meer te sturen. Als je zonodig dan opzoek bent naar files, probeer ze eens zelf te maken, er staan onder de links een aantal sites waar je goede informatie vandaan kan halen hoe je dat moet doen, het gaat toch niet alleen om gratis kijken! het is een hobby waar veel mensen plezier aan beleven maar waar ook veel mensen misbruik van maken.<p>Dit alles is op persoonlijke titel geschreven.<p>Ik hoop dat ik het nu duidelijk aan u over gebracht heb.<p>Met vriendelijke groet, Jackly. <p>[ 10-02-2002: Bericht gewijzigd door: Jackly ]</p>
Ron Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Het gaat niet om mensen die het via PM proberen want is PM is een privébericht en dat gaat ons niets aan, wij kunnen ze niet controleren en dat willen we ook niet. Waar het ons om gaat is dat mensen van jou geen (of niet snel genoeg) antwoord krijgen en dan sat4all gaan mailen of wij niet even kunnen bemiddelen. Daarvan gaan onze haren recht overeind staan. Naast dit feit beantwoord jij je PM's via e-mail waardoor de hexfiles in onze mailbox beland. Dat heb ik je via e-mail al uit proberen te leggen. HET ALLERERGSTE IS: Dat je de mensen dan ook nog oproept je op sat4all te laten weten of de files werken of niet. Ik heb maar zelden zulke ondoordachte acties gezien . Wat jij hebt gedaan is zeer onverstandig en het feit dat je er op andere boards gewoon mee doorgaat bewijst al dat je graag door canal+ aangepakt wilt worden. Wij willen met dit soort praktijken niets te maken hebben en we willen er al helemaal geen last van ondervinden. Jij trok met jou aktie het verkeerde publiek naar sat4all en dat nemen wij over het algemeen niet in dank af. Nu zand er over en doorgaan met de hobby!<p>Groetuh,<p>Toxic[Q]<p>[ 10-02-2002: Bericht gewijzigd door: Toxic[Q] ]</p>
Aanbevolen berichten