Ga naar inhoud


TF5000 met Aston Dual (1.07) ervaringen aub


Rayman

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik heb in mijn TF5000 getracht de Aston 1.07 aan de praat te krijgen. Wil echter niet vlekkeloos werken. Als ik bv een programma opneem, daarna overschakel naar een andere zender (de TF gaat gecodeerd opnemen), en daarna het programma afspeel, tot het moment van de gecodeerde opname geen problemen, daarna zwart beeld. Als ik nu de TF uit en aan zet, vervolgens meteen een percentage ingeef om in het gecodeerde gedeelte te komen, speelt de opname wel af, zij het met af en toe wat haperingen.

 

Als ik mijn oude Aston 1.05 erin doe, geen probleem.

 

Iemand enig idee?

 

 

Ray

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi ,

 

De Topfield software ( beta ) release voor de nieuwe Aston Module

zal ten vroegste voor volgende week zijn ,en met ook ondersteuning voor de EPG van Canal + .

 

Misschien zal er nog een beta komen deze week met EPG

van C+ ,

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat dit ook alleen maar zou gaan werken op de Canal + CI die eraan komt. Als men namelijk ook een officiele CI op de markt gaat brengen moet men of Mediaguard helemaal vrij geven voor alle ontvangers en CI's of de soft voor deze mediaguard applicatie in de officiele CI zien in te bakken. Denk dat het laatste het geval zou zijn.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPG is gewoon data die ergens in de transponder meehuppelt. Als Topfield het voor elkaar krijgt om daar logica uit te krijgen dan heeft dat niets met een patent te maken....

 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De EPG is gewoon data die ergens in de transponder meehuppelt. Als Topfield het voor elkaar krijgt om daar logica uit te krijgen dan heeft dat niets met een patent te maken....


Laten we dan maar hopen dat ze bij Topfield heeeel slim zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...