Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Zet met "Picbined" de gegevens over van de éénne naar de andere file.<p>Henri.
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Ja ok,maar de key's zijn al gelijk. Wat moet ik dan precies overzetten. De ene file werkt met c*n*ld*g. en zonder T's en K's en de andere precies andersom. daar moet ik toch een werkend filetje van kunnen maken.
jer49 Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 of je die T en K ontvangt zal wel te maken hebben met de PBM's. Die zullen in de beide files verschillen. Aanpassen, lijkt me de oplossing "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Pbm's....ok, ze zijn inderdaad verschillend ja,ik weet wel niet wat ik er precies in moet zetten maar ik ga eens op zoek of ik hier meer over kan vinden en laat het dan wel weer weten als het gelukt is.
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Kijk anders even op de site van Duwgati
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Het is al gelukt. Iemand heeft mijn files nagekeken en heeft voor zover ik kan zien de provider 0019 hoger in de lijst gezet. Een feit is....het werkt.
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Ik heb het volgende probleem met mijn Pioneer dbr200nl. Sinds de laatste Atack heb ik geen files meer kunnen vinden waar c*n*l+nl en de T's ende K's samen werken. Ik heb alles geprobeerd. Ik heb nu 2 files waarbij ik op de ene(Angel_Nokia_srong-wafer.jo)C*n*ld*g*t*l pakket ontvang en op de andere( SECA MRT 2002 ASTON 104-105) de T's en de K's ontvang.<p>Is het mogelijk om hier 1 goed werkende file van te maken ? Met Picbined ofzo.
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 Ik heb hetzelfde probleem (weggelegd onder Philips rubriek) maar nog geen antwoord gezien. Bij de Angelfile staat 0019 het hoogste, bij de andere file niet. Heeft iemand een idee hoi ik dit op kan lossen ? Heb al een aantal dingen geprobeerd, maar dan valt steeds C+ weg met insert smartcard.
Gast Geplaatst: 16 februari 2002 Geplaatst: 16 februari 2002 P.S. Ik biedt natuurlijk ook graag mijn 2 files aan voor wie mijn probleem wil bekijken !!!!
Aanbevolen berichten