Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 hallo wie kan mij helpen ik heb een philip kast voor dat ie gepest was draaide hij op een goldcard geen problemen. maar nu is ie gepets heb er een hoop geld voor betaald met een fun kaart maar heb geen beeld (ik heb me altijd zelf gered) maar nu lukt het me echt niet meer) ik ben op zoek naar een filetje die op een funcard werkt. wie kan mij helpen alvast bedankt
Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 Je moet de laatste file gebruiken: secom 4.04
Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 ik heb hem nu al een paar keer geprobeerd maar alleen maar zwart beeld. stop ik de goldcard er in dan is het goed. maar daar heb ik geen tequlia op staan.
pipodekloon Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 bello ik heb hem nu al een paar keer geprobeerd maar alleen maar zwart beeld. stop ik de goldcard er in dan is het goed. maar daar heb ik geen tequlia op staan. <p>dan zet e die er toch bij.
Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 hallo allemaal hij is al klaar na lang zoeken is het toch in order gekomen maar toch allen bedankt
Gast Geplaatst: 14 februari 2002 Geplaatst: 14 februari 2002 Voor de funkaart moet je versie 6 hebben. Jij zegt dat een goldkaart wel werkt, volgens mij heb je versie 5 of lager<p>km
Aanbevolen berichten