Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kan ik met mijn philips ook be bleu movie's onvangen ik kan wel de T en de K ontvangen

Geplaatst:

kun je misschien iets duidelijker zijn dit gaat echt helemaal nergens over dus......

Geplaatst:

Blue Movies zend helemaal niet uit in SECA dus het antwoord is NEE. ze zenden uit in BetaCrypt.

Dus als je geen ALLCAM ontvanger hebt, zul je deze nimmer kunnen zien ...

Geplaatst:

Niet mee eens, hij kan wel t & k zien, dus als hij v7 erin zet of al erin heeft en w8 tot de files komen voor v7 dan zou hij ze moeten kunnen zien.

Geplaatst:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr> Dus als je geen ALLCAM ontvanger hebt, zul je deze nimmer kunnen zien <hr></blockquote><p>v7 IS ALLCAM, dus klopt het wat ik zeg.

v7 staat niet voor ALLPPV, zoals de oude patches, hij kan net zo goed v5 ALLPPV hebben, kun je ook K & T kijken...<p>[ 18-02-2002: Bericht gewijzigd door: Imagica ]</p>

Geplaatst:

oke klopt als een bus wat je zegt, ik zag het op de CI ontvanger manier, ben nog niet helemaal wakker, sorry

Geplaatst:

Dan heb je dus een v7 ALLCAM, dan zul je helaas even moeten wachten op de juiste files voor funcards die Irdeto en Betacrypt ondersteunen.<p>@onra, maakt niet uit smile.gif" border="0 ben ook wel eens niet helemaal wakker !

Geplaatst:

oke bedankt maar hij is wel gepats kan wel de betas en viacces onvangen. zij diegende die mijn kast gepats heeft.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.