Ga naar inhoud

s-meter met leds voor scanner

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren heb ik een paar uur lopen zoeken op het www naar een S-meter printje voor inbouw in een scanner bearcat 3000XLT.

Het gaat om een smd printje met o.a.10 ledjes (4groen-4geel-2rood)deze kan worden ingebouwd onder de speaker van de scanner. Er zitten twee potmetertjes op om hem naar je persoonlijke voorkeur af te regelen.

Nergens te vinden op het WWW en ook niet op de nieuwsgroepen.

Echter bestaan ze wel echt.

Alleen in een posting uit 2001 in een nieuwsgroep bood iemand ze aan echter bestaat dat emailadres niet meer.

Ik zoek dus een schema om zo een s-meter te bouwen. Het moet perfect funktioneren want het wordt gebruikt om de zender uit te peilen.

Of weet iemand waar je deze kan kopen dan graag een PM.

Advies, raad, contacten wil ik gaarne ontvangen.

Let op geen commercieeele links in je posting plaatsen maar dat eventueel gaarne via PM

Geplaatst:

Had deze al gezien.

Maar is veel te groot en ik kom niet uit met 12v

Geplaatst:

Het moet ingebouwd worden in een scanner en moet zo gevoelig zijn dat je een signaal kunt uitpeilen.

Geplaatst:

Ken je deze site: users.pandora.be/educypedia/electronics/circuits.htm (een hele

mond vol)? Hier staat erg veel nuttige informatie.

Grt, wammes

Mvg, wammes.

Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.

Geplaatst:

mischien dat je een 10 leds vu meter wat kunt aanpassen en kunt gebruiken als s meter?

ik hebt het wel in het verleden gedaan voor de 27 MC zender en het werkte perfect ik heb je de link pm gestuurd ivm reclame.

Groetjes Gekkenhuis

post-7168-1318257836,676_thumb.jpg

Geplaatst:

Heren bedankt voor alle informatie.

tetra%20scanner%20bearcat%20index%20menu

Heb deze s-meter gevonden die prachtig in een bearcat3000 gebouwd kan worden en zo gevoelig is dat je er een zender mee kan uitpeilen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen