Gast Geplaatst: 3 maart 2002 Geplaatst: 3 maart 2002 Hallo, Ik heb een klein problem met mijn Aston SECA module 1.03. In mijn receiver werkt hij normal. Echter als ik hem in mijn Thinkpad 600 schuif om hem om te programeren naar CryptoWorks erkend mijn Thinkpad het CI CAM niet. Het kan niet aan de computer liggen want verleden week heb ik nog een irdeto 4.7 naar freecam2 gepatched. Heeft iemand een tip om deze Aston 1.03 in mijn Thinkpad te patchen. Ik werk met windows 98, in het bios van mijn thinkpad 600 kan ik niets instellen betreffend de PC Cards. mvg Gerard
Gast Geplaatst: 5 maart 2002 Geplaatst: 5 maart 2002 Sorry kan je niet helpen met je probleem maar misschien kun je mij helpen? Kan je van een Aston SECA 1.03 een Aston SECA 1.05 programeren? Weet wel van PMCIA, Portabol etc, maar met welk programma? Heb wel een aston105.bin bestand gevonden. Vertel mij het hoe en wat? Bedankt, Beer.
Gast Geplaatst: 5 maart 2002 Geplaatst: 5 maart 2002 Gaat helaas niet. Je kunt alleen een 1.04 upgraden naar 1.05. Een 1.03 kun je terug proggen naar 1.00, of umproggen naar een CryptoWorks. Helaas lukt dit laatste bij mij niet. mvg
tds Geplaatst: 5 maart 2002 Geplaatst: 5 maart 2002 Diverse laptops herkennen de Aston CAM niet. Dit terwijl ze wel de irdeto CAM zien. Geen idee hoe dit kan. Des te ouder de laptopt des te groter de kans dat de laptop de modules "ziet" M.n. Compaqs schijnen dit euvel te hebben, Thinkpath is IBM, of niet? Dus waarschijnlijk heb je pech. Misschien heeft iemand anders hierover een andere mening.
Aanbevolen berichten