Gast Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 Bij het updaten van de firmware philips 6072 zibi8plus-emu naar 6072_631_zibi8nl krijg ik op het moment van schrijven de volgende foutmelding: currently loaded firmware does not match the id of the reciever en doorgaan of niet? doorgaan of niet? Hans
RS2000 Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 Die heb ik er gisterenavond ook met succes ingezet, met Flashcvt kreeg ik dacht ik: no ID found, en niet die melding die jij krijgt maar dat kan ook aan het gebruikte programma liggen, wat voor programma gebruik jij?
RS2000 Geplaatst: 23 oktober 2003 Geplaatst: 23 oktober 2003 Ik heb het serieel gedaan en met FlashCvt v2.0.0, misschien gebruik jij een andere versie of via os-link? Maar ik denk dat je gewoon door kunt gaan, die ID zal gewoon niet uit te lezen zijn en dan zal je altijd een foutmelding krijgen.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Had de informatie war completer moeten schrijven. Maar ook serieel . Bedankt. Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen