Gast Geplaatst: 26 mei 2001 Geplaatst: 26 mei 2001 Volgens de rechter gebeurt hier niks wat niet mag dus ze kunnen je ook niet zomaar van een server afpleuren toch?
Gast Geplaatst: 27 mei 2001 Geplaatst: 27 mei 2001 Originally posted by Toxic[Q]:<BR>[QB]Dit e-mailtje kreeg ik vandaag van een hele vriendelijke meneer uit Roemenië.<P>Het is vrij simpel na te gaan dat onderdelen<BR>van je site inderdaad in Roemenie fysiek aanwezig zijn en bepaalde functionaliteit<BR>gehost wordt op een server bij widexs.<BR>Zolang je duidelijk laat zien dat keycodes<BR>niet jouw eigendom zijn en duidelijk worden<BR>gehost op een server waar jij niks mee te maken hebt, dan kan Freek hoog en laag springen, maar dan heeft ie gewoon pech.<BR>Hierover is al de nodige jurisprudentie aanwezig. Freek weet dat veel hosters / ISP's<BR>gevoelig zijn voor hun "bluf-poker-beleid".
Chismaneric Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 Jammer genoeg zijn van het mailtje de messageheaders gestript. Je zou dan in ieder geval hebben kunnen zien waar het mailtje vandaan kwam. Kun je die nog krijgen?
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Chismaneric:<BR><STRONG>Jammer genoeg zijn van het mailtje de messageheaders gestript. Je zou dan in ieder geval hebben kunnen zien waar het mailtje vandaan kwam. Kun je die nog krijgen?</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Vorige week nog kreeg je keurig alle headers...er is een leuk cgi-scriptje die<BR>de headres eraf kan halen...:-))
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 ik zou het bericht uitprinten en mijn reed er mee af vegen
Gast Geplaatst: 28 mei 2001 Geplaatst: 28 mei 2001 @ johhny.b,<P>Hoop voor je dat je een laserprinter hebt,<BR>een inkjet vlekt zo.
Aanbevolen berichten