Ga naar inhoud


Nieuwe Firmware uit voor de Topfield 5000 24-10-03


renzie

Aanbevolen berichten

Er is nieuwe firmware uit voor de 5000; dit zijn de verbeteringen:

 

IRD status

(1) System ID : 406

(2) Loader Version : L4.06

(3) Device Version : v5.2.31

(4) Application Version : TF-NPC 5.10.44

(5) Last Update : Oct 15 2003

 

 

Improvements of this version

(1) The CAM Initializing problem at a specific CAM is fixed.

(2) DVB Subtitle is added.

(3) The improper name at reservation by EPG is fixed.

(3) Automatic Tuner selection by EPG reservation is added.

(4) Timeshift is not stop while recording starts with the other.

(5) PIP channel number was not updated. It is fixed.

(6) Duplicate name for delayed recording is permitted from this version.

(7) Multifeed problem is fixed.

( Subtitle text was not deleted when the channel was changed. It is fixed.

(9) Wrong favorite selection problem is fixed.

(10)Hang up rarely while rewinding is fixed

(11)File system of HDD is changed. (The old HDD is converted automatically by updating the firmware.)

 

 

Have Fun

 

Renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zeg er ook even bij dat het BETA sofw is en nog niet officieel is.........en op eigen risico

 

Heb deze nieuwe sofw al in mijn 5000 gehad,ik vind het totaal geen succes,kreeg niets als problemen met de cam's waaronder MM ,ASTON 1.05 ,en MR dan wel beeld dan niet ik vind het geen aanrader.

 

Heb die van mij weer netjes terug gezet op de sofw van 25 aug jl.

 

groeten Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze wordt inderdaad niet via OTA aangeboden omdat het inderdaad zoals Martin zegt een beta is. Moet inderdaad zeggen dat het een van de mindere beta's is op dit moment en dat daar best nog wel wat dingetjes aan veranderd mogen worden. Hij komt uit Duitsland en volgens de berichten welke ik gehoord heb was het nou net niet de bedoeling dat deze op het net zou verschijnen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mocht je deze software er wel op zetten en je hebt waardevolle opnames op de harddisk, bedenk dan als je terug gaat naar de oude firmware je opnames kwijt bent.

Je zult dus eerst een backup moeten maken van je opnames.

 

-> (11)File system of HDD is changed. (The old HDD is converted automatically by updating the firmware.)

 

Heb deze firmware er wel opgezet en het eerste wat me opviel was de cam-init die af en toe in het beeld kwam tijdens het kijken.

Nu heb ik de aston en de magic gewisseld van slot en lijkt het verholpen te zijn.

Verder ben ik nog geen rare dingen tegen gekomen maar heb hem er pas 2 dagen op staan.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk zat er een boekje bij. Ik weet ook wel waar ik het kan zien welke versie je hebt. Maar als ik hem via de sateliet laat ijken of er een nieuwe is zegt ie van niet terwijl ik versie v5.1.18 TF-NPC 5.10.31 Jul 03 2003 heb..........?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de NL Topfield site:

 

 

 

4. Firmware en Settings

 

 

 

Firmware kan via de volgende manieren OTA geactualiseerd worden:

 

Astra 19,2° Oost Frequentie: 12603 MHZ, Symbolrate: 22000 Polarisatie: Horizontaal

 

Hotbird 13° Oost Frequentie: 12673 MHZ, Symbo rate: 27500 Polarisatie: Vertikaal

 

 

 

De update kan ook handmatig via de PC worden uitgevoerd. Hiervoor heeft u de TFD-Downloader voor verbinding via RS-232 poort nodig of TFDN USB - Downloader voor verbinding via de USB 2.0 poort. De laatste firmware voor de Topfield PVR 5000 vindt U op:: http://www.topfield.co.kr/

 

Gebruiksaanwijzing voor firmware update met de TFD-Downloader via de RS-232 poort:

 

1. Ontvanger uitzetten (via de afstandsbediening is voldoende)

 

2. TFD-Downloader opstarten via PC

 

3. Firmware laden

 

4. Juiste COM poort kiezen, Overdrachtsnelheid op 115.200

 

5. Nulmodem kabel aansluiten op ontvanger

 

6. In het programma op download klikken

 

7. Ontvanger inschakelen

 

8. Wachten tot overdracht klaar is (in het display van de ontvanger staat END en in het programma staat RESET BOX)

 

9. Ontvanger uitschakelen

 

10. Ontvanger inschakelen

 

 

 

Gebruiksaanwijzing voor firmware update met de TFDN USB Downloader via USB 2.0 poort:

 

1. Ontvanger uitzetten

 

2. TFDN USB Downloader opstarten

 

3. Firmware laden

 

4. In het programma op download klikken

 

5. Ontvanger inschakelen

 

6. Als in de ontvanger op het display END en in het programma RESET BOX komt te staan ontvanger uitschakelen.

 

7. Programma TFDN USB Downloader sluiten.

 

8. Ontvanger opnieuw opstarten.

 

 

 

 

 

Aktueele settings kunnen via settingseditors worden ingebracht in de Topfield PVR 5000 ( http://www.setedit.de/ / Vega-Manager ).

 

Wolfgang L. van setedit heeft onlangs via Topfield Korea de nodige informatie verkregen voor het maken van een setedit settingseditor voor de Topfield PVR 5000. Voorlopig zullen we het nog moeten doen met de Vega manager van Topfield zelf al heeft deze minder mogelijkheden dan de setedit settingseditors.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...