Gast Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Beste mensen; Hoe kan ik kan ik mijn free- X tv activeren? Ik kan nu horen maar ik heb geen beeld Alvast bedankt, Millad
Gast Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Met wat voor ontvanger ??? Heb je een cam ??? Free X is gecodeert in skycrypt, en kan je zien met een free X cam of een jokercam. En als je een Dreambox hebt met een image die dit ondersteunt. Je zal meer info moeten geven, want degene die je bericht leest weet niet wat je hebt en wat je gebruikt !! En je kan ook even een "zoeken" of "search" doen op dit forum , en dan kom je ook genoeg informatie tegen.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Dan kan je met behulp van bv de SF image je beeld bij het geluid krijgen. Maar dit kan je vinden in het topic dreambox ! Dit hoort niet nl niet in nieuws thuis !
Gerdy Geplaatst: 24 oktober 2003 Geplaatst: 24 oktober 2003 Nieuws Forum Omschrijving: [color:"red"] Hier wordt alleen satelliet of elektronica gerelateerd nieuws gepost! Geen roddels en vragen! [/color] Niet gelezen dan??? Gerdy
Aanbevolen berichten