Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 gedaan. negatief. en die honden van dell heb ik vanochtend gebeld. zei dat mijn monitor het nu helemaal niet meer deed. en wat denk je: ze geloofden me niet. Kon op mijn kop gaan staan, maar ze weigeren em te vervangen. Ik moest maar wachten tot ZIJ de oplossing hadden.......en pas dan konden we weer praten. Heb zelfs een formele klacht ingediend bij de customer care, de tweede, en daar zeggen ze: geduld meneer. Dat ik een monitor van 700 euro heb gekocht MET dvi vinden ze niet ter zake doende. Nou, als ik een analoog had willen hebben had ik wel 300 euro kunnen besparen. kortom: difficult as dell.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Ik mag hopen voor je dat dit in de garantie valt, zo ja, vertel ze dan dat als zij binnen een dag geen oplossing hebben jij een advocaat inschakeld en een kort geding laat opstarten. Verwijs ook naar de leverings- en garantievoorwaarden. Vraag, BTW, alles zwart op wit of stuur zelf (liefst via de email aan de persoon met wie je gesproken hebt) een samenvatting van hetgeen wat afgesproken is. Dit wil vaak wel helpen Ik wens je veel suc6. Groet
Newbie Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Heb e in de tussentijd dat je monitor het wel deed (1e 3 mnd) iets geinstalleerd zoals een spelletje of drivers (spellen installeren soms ook drivers) of een directx achtige driver gedoe?? Vaak moet je DVI ook apart inschakelen met een bep. toetsencombinatie net zoals vaak moet voor tv-out. Soms biedt MS ook driver updates anders dan die van de fabrikant zelf. Die werken vaak minder goed. Het kan zijn dat een bepaalde software dit inschakelen van de DVI uitgeschakeld heeft. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Citaat: Ik mag hopen voor je dat dit in de garantie valt, zo ja, vertel ze dan dat als zij binnen een dag geen oplossing hebben jij een advocaat inschakeld en een kort geding laat opstarten. Verwijs ook naar de leverings- en garantievoorwaarden. Vraag, BTW, alles zwart op wit of stuur zelf (liefst via de email aan de persoon met wie je gesproken hebt) een samenvatting van hetgeen wat afgesproken is. Dit wil vaak wel helpen Ik wens je veel suc6. Groet dankje. is zeker garantie. systeem is van mei dit jaar. en leve de rechtsbijstandsverzekering. want reken er maar op dat ik ook vuil kan spelen, doch op een nette manier.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Citaat: Heb e in de tussentijd dat je monitor het wel deed (1e 3 mnd) iets geinstalleerd zoals een spelletje of drivers (spellen installeren soms ook drivers) of een directx achtige driver gedoe?? Vaak moet je DVI ook apart inschakelen met een bep. toetsencombinatie net zoals vaak moet voor tv-out. Soms biedt MS ook driver updates anders dan die van de fabrikant zelf. Die werken vaak minder goed. Het kan zijn dat een bepaalde software dit inschakelen van de DVI uitgeschakeld heeft. zelfs op een kaal systeem doet ie niks. de ellende begint als tijdens het bootscherm, daar istie al zwart.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Wat heel belangerijk is,is dat je even kijkt wat je verversings frequentie is!!!,als die namelijk te hoog staat blijft je monitor uit!!,die vind je in het tapblaatje "beeldscherm",je moet dan je computer opstarten in veilige modus (op een ander beeldscherm)en de frequentie op standaardwaarde adapter zetten.(of op 60 Hz) Het kan ook zijn dat jou Radeon stuk is dit gebeurt nog al vaak,en ik zelf heb nu ook al mijn tweede kaart,wand de koeling op die dingen is K*T,en heb nu zelf de koeling verbeterd. Ik hoop dat je er wet aan hebt,Suc6,Ray.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Ja OK, maar als ik de PC opstart gaat ie in power saving mode. Hij komt dus niet tot aan windows. Het opstartmenu (dell logo) verschijnt niet eens. Het blijft in pauze staan.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Kun je nog wel in het monitor-menu komen (osd)???? Daarin kun je zien wat de frequentie is als je pc opstart. bij sommige monitoren werk dit,je moet hem echt ff testen op een andere computer,of video kaart,al is het maar een PCI kaartje. Ray.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Citaat: Kun je nog wel in het monitor-menu komen (osd)???? Daarin kun je zien wat de frequentie is als je pc opstart. Ray. nee.....zodra de monitor aangaat valt ie in power saving mode en dus ook geen osd. wel vreemd is dat als ik met dvi kabel ertussen de pc opstart en wacht tot windows er is, en ik dan de dvi eruit trek, windows piept dat er hardware ontkoppeld wordt.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Tja,in dit geval kun je ook zo weinig,je zal het toch echt even op een andere pc moeten probeeren,of een ander video kaartje,dan kun je het een of ander uitsluiten. En wat betreft de toetsencombinatie,ik zou zeggen probeer iets,b.v. een toets ingedrukt houden en dan de monitor aanzetten,maar een fabrieks combinatie ken ik van DELL niet. Ik hoop dat je er uit komt,Sterkte,Ray
Gast Geplaatst: 14 november 2003 Geplaatst: 14 november 2003 Even een update: Na vier weken van bellen en bekvechten en uiteindelijk met dreiging van mijn rechtsbijstandsverzekering, werd ik dinsdag jl. gebeld door Carlos van het escalatieteam van dell . (triest trouwens dat ze het nodig hebben). Het team was van mening dat er toch maar iemand moest komen om de naam van dell hoog te houden. en zo geschiedde: problem solved. een nieuwe videokaart deed wonderen.
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2003 Geplaatst: 14 november 2003 hebben ze (dell-boy) nog gelijk gehad ook................. het scherm was niet het probleem. we hebben der ook zo'n probleem geval staan (beter gezegd de PC staat) en al drie maanden bij de leverancier welke het nog steeds niet ontdekt heeft waar de fout zit... (het zit echt wel in de PC en niet dat TFT scherm want dat draait aan een ander PC perfect.) der zijn zo van die bulkware dingen die men er tussen door juebelt ook onder de merk PC's vindt je slechte onderdelen. gelukkig draait de Dell voor je nu zoals het hoort. fijn geregeld zegt men dan. I Am Gone Love You JESTOFUNK
Daan Geplaatst: 19 november 2003 Geplaatst: 19 november 2003 Citaat: Even een update: Na vier weken van bellen en bekvechten en uiteindelijk met dreiging van mijn rechtsbijstandsverzekering, werd ik dinsdag jl. gebeld door Carlos van het escalatieteam van dell . (triest trouwens dat ze het nodig hebben). Het team was van mening dat er toch maar iemand moest komen om de naam van dell hoog te houden. en zo geschiedde: problem solved. een nieuwe videokaart deed wonderen. Hallo, Ja het is jammer dat het zo gegaan is wij zelf hebben op ons bedrijf ook pc's van dell ik moet wel zeggen dat hun service geweldig is hoor ! Ik beheer zelf de pc' de servers en werkstations laatst hadden we ook een probleem met een werkstation dat het niet meer deed dus gebeld en de volgende dag stonden ze aan de deur goede service !! Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen