Gast Geplaatst: 25 oktober 2003 Geplaatst: 25 oktober 2003 Hallo allemaal, Ik heb sinds een maand of 2 een satreceiver en moet zeggen dat het me af en toe wel moeite kost om de zaken een beetje op een rij te krijgen. De termen als ecm pids en sids en dergelijke die me in dit forum om mijn beginnersoren vliegen vereisen voor mij een eigen decodering! Een collega was zo vriendelijk de zibi 8 nl plus emu(lator?) 34 software op mijn receiver te installeren en sindsdien kan ik zonder een kaart toch een hele hoop zenders ontvangen.Helaas worden dat er door de nieuwe coderingen steeds minder maarja. Nu heb ik net bij King of Sat de lijst van zenders gezien die via de astra 19,2 te ontvangen zijn en het viel me op dat er een behoorlijk aantal met cryptoworks gecodeerd zijn.Deze codering ben ik tijdens mijn Zibi bestudering echter niet tegengekomen. Kan ik er dus vanuit gaan dat deze software Crytoworks niet kan decoderen?? groeten, Theo
Bigfoot Geplaatst: 25 oktober 2003 Geplaatst: 25 oktober 2003 Cryptoworks gaat inderdaad niet. Er zijn sinds kort wel "blockers" in omloopt die je kan gebruiken in speciale cryptoworks ontvangers waarmee je een kaart die alleen het basispakket ontvangt aan kan passen zodat alles open ligt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen