Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb vandaag een DVD van Queen gekocht blijkt dat ding NTSC te zijn. Mijn DVD speler speelt dat ding wel af maar mijn TV vindt het wat minder leuk. Het beeld is zwart/wit.

Is dit een foutje van de platenzaak of worden er wel meer muziek DVD's in NTSC verkocht?

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

NTSC is regio 1 en wordt normaal in Nederland niet verkocht.

Als ze je een regio 1 hebben aangesmeerd, zullen ze het er toch heel erg duidelijk bij gezegd moeten hebben of het had er duidelijk en groot in de vorm van een extra sticker op moeten staan.

Is dat niet het geval zou ik zeker een normale PAL versie eisen. Die is er van de door jou genoemde DVD ook gewoon.

Tox.

Geplaatst:

Er staat helemaal niets op de doos. Alleen dat de schijf DTS is. Hij is echt regio 2 want mijn Pioneer speler is niet regio vrij. Zal volgende week maar eens terrug gaan naar de winkel.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Lekker schijfje. : Lijkt me meer een 'regio-vrij exemplaar' als ie op een niet vrije speler draait.

NTSC in regio 2 kan ik me niet voorstellen, tenzij er Japanse tekens op staan.

Japan heeft namelijk ook REGIO 2 (+Zuid Afrika meen ik) en daar hebben ze wel NTSC, dus da's de enige 'reasonable explanation' die ik kan bedenken.

Geplaatst:

Zo nu en dan worden dvd's uitgebracht voor meerdere regio's tegelijk, of zonder enige regiobeveiliging.

Hoogstwaarschijnlijk is er geen PAL versie van deze dvd beschikbaar.

Probeer of je je dvdspeler en/of tv op NTSC te zetten.

Lukt dit helemaal niet, breng de dvd terug en vraag je geld terug. Lijkt me in dit geval geen probleem.

DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen