Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 ik krijg op mijn dvd 35 video clips van rond de 40 mb gebrand maar een tekenfilm van 900 mb aan 1 stuk wilt er niet op gaan hoe kan dit ik gebruik ulead dvd picture show 2 voor het omzetten en te branden
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 Heel misschien wel een beperking van de software tot je registreerd ? Ik zou geen andere uitleg kunnen verzinnen....
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 ik heb meerdere dvd's met vid clips gemaakt en geen problemen vind het maar is er mischien een ander (beter ) programma??
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 Probeer NEROVISION eens.. dat werkt prima. Je sleept de AVI's/MPEGS/DIVX bestanden naar dat programma en daarna maakt ie er een DVD van voor je....
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 volgens mij moet de tekenfilm minstens de kwaliteit van super vcd hebben anders is het niet op een dvd te branden. Althans niet met Nero, wat ik dus gebruik. Gr. john
Gast Geplaatst: 26 oktober 2003 Geplaatst: 26 oktober 2003 NeroVision verwerkt vrijwel iedere file. Is ie niet in het juiste formaat dan wordt door hetzelfde programma gewoon geconverteerd....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen