Gast Geplaatst: 27 oktober 2003 Geplaatst: 27 oktober 2003 Ronald heeft in zijn emu timeshift ingebouwd. Het enige nadeel van zijn emu is dat deze geen viaccsess en nagra ondersteund. Weet iemand of de makers van andere emu's zoals radegast en mgcamd met timeshift bezig zijn??
Ronaldd Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Ik kom binnen kort met een image met scam (en Free-X) erin, deze ondersteund ook timeshift. Viaccess werkt zeker, nagra ook volgens mij. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Ronald, dit is zeer goed nieuws. alvast velen dank!!
Gast Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Begrijp ik dat viaccess in romu wordt ingebouwd?
Meljus Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Hoi Ronald, Dit zijn goede berichten. Wacht vol verwachting af. Overigens langs deze weg hartelijk dank voor alle fijne images. Ik begrijp dat je hier héél veel tijd moet insteken. -- Groetjes, Meljus Draaibare schotel van een meter met stab100 rotor 1 Dreambox met gemodoficeerde voeding en gemodificeerd display (amber) 1 Dreambox 8oo met HD Samsung 320 GB en Nabilo Blackhole
Ronaldd Geplaatst: 2 november 2003 Geplaatst: 2 november 2003 Citaat: Begrijp ik dat viaccess in romu wordt ingebouwd? Viaccess zit er al in, maar niet alle viaccess kanalen gaan open met romu. Waar het op neer komt is dat ik het emu gedeelte uit romu haal en dat overlaat aan de expert (maker van scam) en alleen verder ga borduren op cardsharing. Ik hoop dus in de toekomst meer coderingen te kunnen sharen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen