gideon Geplaatst: 28 oktober 2003 Geplaatst: 28 oktober 2003 Ik draai sinds gisteren meerdere images via de usb stick.Werkt perfect hier.Nu gebruik ik de orginele image van dream als boot image.Als ik nu een image via de usb kies bij het starten,bijv.de matrix image,dan is freextv toch niet te zien.Mijn vraag is nu of er een andere image gebruikt kan worden als boot image waarin wel de juiste kernel voor free x zit.Heb het met Jirka geprobeerd,maar dan krijg ik de melding dat de usb stick niet gelinkt wordt.
gideon Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2003 Probleem inmiddels opgelost,met de fixed dr Matrix als boot image.
Gast Geplaatst: 28 oktober 2003 Geplaatst: 28 oktober 2003 Gideon interessant vraaje voordat ikzelf de hele handeling ga uitvoeren functioneert de ronalld image dan ook nog volledig als je die vanaf de stick draait ???
rongogo Geplaatst: 28 oktober 2003 Geplaatst: 28 oktober 2003 Ja dit zou ik ook graag willen weten, of de emu's onder de blauwe knop werken enz... grz Rongogo
gideon Geplaatst: 28 oktober 2003 Auteur Geplaatst: 28 oktober 2003 Ik ben hier nu aan t testen.Heb als boot image de fixed versie van drmatrix genomen.Op de usb stick heb ik op dit moment de laatste traveller en Ronald.In de vorige opzet als boot een orginele image van dream,maar toen wilde geen enkele image op de usb stick (Jirka,drmatrix) freextv nog zichtbaar maken.Ik krijg de indruk dat er steeds naar de kernel van de boot image gekeken wordt.Ik ga morgen verder om te kijken of de image bestanden zich op usb hetzelfde blijven gedragen,als dat ze orgineel gedraaid worden.Elke image behoud wel zn eigen instelling,op zich mooi,maar wel veel werk om overal alle addons en andere dingen in te stellen.Voordeel is wel dat je een nieuwe image snel kan testen als deze net uit is.Ik kom hier morgen op terug.
rongogo Geplaatst: 29 oktober 2003 Geplaatst: 29 oktober 2003 Ik heb de zelfde software als jou erop gezet, alleen op de hdd. Ik krijg de jirka draaiend, maar nu werkt geen emu in ronald img die ik erbij heb gezet, das jammer, in de jirka werken zelfs de card readers, maar ik ben toch meer afhankelijk van ronald, sharing is een goede optie voor mij, dus vanavond genoeg getest, ik ga weer terug naar de ronald. rongogo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen