Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 Hallo mede satteliet kijkers, Ik ben ook nog maar net hier mee bezig. Maar voor degene die goede hexfiles zoeken voor de philips 7072. kijk eens op Satrunner Was mij gelukt om hier de anti-attack files vandaan te halen voor deze ontvanger. Maar heb ook nog een vraag voor de gevorderden. deze files werken al met al maar een dag of 3 en daarna paar seconden beeld en de vraag "insert smartcard" loopt canal+ gewoon te f*cken of doe ik iets verkeerd. bvd een bezorgde hobbyist. greetings Lillypaul
Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 als ik naar de datums kijk dan is het niet mogelijk dat deze keys werken op you philips
Gast Geplaatst: 29 maart 2002 Geplaatst: 29 maart 2002 welke file zou daarvan dan moeten werken? sturen mag natuurlijk ook mark_penning@hotmail.com bvd. mark
Gast Geplaatst: 30 maart 2002 Geplaatst: 30 maart 2002 diemario@zonnet.nl Hoi nog een beginner? Ik kan eindelijk mijn pic en eprom bestanden vinden. Maar als ik kijk zie ik ook maar 5 min beeld. Wat is een anty atak? En hoe zet ik die in mijn pic of eprom bestanden (of is dit een domme vraag?) Groetjes diemario
Aanbevolen berichten