Gast Geplaatst: 30 maart 2002 Geplaatst: 30 maart 2002 Ik heb het nu 36 uur aan het draaien op MM ontvangers zonder patch. Hoe moet het? Zo: 1) Zorg dat het aantal providers op de kaart max. 3 is (boot, seca en C+) 2) Kaart ident versie 4.1 3) wis de overige providers Q Heb je files voor mij? A Nee. Het wordt hoog tijd dat iedereen wat tijd aan zijn hobby besteed en dat het niveau wat hoger wordt zodat er oplossingen komen vanuit diverse hoeken. Q Waarom deel je de files niet? A Omdat we meer variaties in oplossingen nodig hebben zodat we niet zoals nu direct al twee dagen plat liggen. Q Wil je ons niet helpen? A Jazeker wel ik zeg toch hoe je moet handelen om je hobby te beoefenen. Q Ik snap het niet. Wat bedoel je? A Het is jouw hobby! Q ben jij ook niet begonnen met bedelen? A Nee Ik heb eerst gelezen, geprobeert, geprobeert en getest en toen de PBM verklaring als bijdrage gemaakt zoals hij in MKF te vinden is. Q met welke Pic werk je? A AngelPic Mvg Henkie
Gast Geplaatst: 30 maart 2002 Geplaatst: 30 maart 2002 Hey Henkie ! Ik ben een leergierige beginner ! Sinds vandaag kan ik golcards programmeren. Niet lachen ! Dit gaat met twee kastjes. Eerst een voedingloze met een progje ntpicprog, daarna eentje met een voeding met een progje winphoenix en dan weer het kleine kastje zonder voeding ! Ik ben er blij mee, maar het zal wel amateurspul zijn hahahaha ! Mijn vraag is : kan ik datgene wat jij uitlegt ook met mijn spul ?
Gast Geplaatst: 30 maart 2002 Geplaatst: 30 maart 2002 ja! Lees de site van duwgatie. Staat onder Links boven aan je beeldscherm.
Aanbevolen berichten