Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn Philipsje gepatched volgens Zeguers V8 en een gewoon ouderwetse Piccard. Zou ik nu niet ook het oude Wizja pakket moeten kunnen ontvangen? Het gaat mij vooral om de radiostations Radio Zet en Polskie Radio Program 3 (Trojka) en het TV station TVN24. Ik dacht dat die nu ook in het Cyfra+ pakket zouden zitten, maar ze werken, in ieder geval bij mij, nog niet.

Ceslaw

Geplaatst:

ik heb files gedload van satkoos de angelfiles

bij mij werkt cyfra+ ok.

kijk maar eens op www.satkoos.da.ru

misschien helpt het jou verder

Geplaatst:

jullie hebben het zeker over hotbird of ook over astra vraagje bedankt

Geplaatst:

@satbink

Dit is echt heel triest. Zeker niet eerder op dit board geweest en in ieder geval niet de regels gelezen. Ik zal je helpen:

Dergelijke links zijn NIET toegestaan op dit board.

Moe wordt je van deze figuren, heel moe.

Moderator, jij bent aan zet.

Geplaatst:

'Welke zenders kunt u met dit syteem en een officieel abonnement ontvangen? '

Dat staat onder het kopje 'Seca' ... daarom heb ik de vraag hier gesteld ... Misschien zie ik de 'oude' Cyfra+ kanalen wel, maar de nieuwe die van Wizja overgenomen zijn niet omdat ze niet Seca-gecodeerd zijn ... vandaar ... maar sorry hoor ...

Ceslaw

Geplaatst:

Wizja is cryptoworks en Cyfra+ is seca. Zij zijn nu samen Nowa Cyfra (niet te verwarren met de "oude" cyfra+). NC zend uit op de Hotbird in seca, maar als tegemoetkoming aan de oude wizja klanten ook nog (even) op Astra in cryptoworks. Dat systeem is niet te kraken. Ik heb zelf twee LNB's gekocht zodat ik toch de Poolse kanalen kon blijven zien

Geplaatst:

Aha ... maar zit in dat Nowa Cyfra TVN24 en de poolse radios?

Ik heb namelijk wel; TV Polska, de poolse C+en, en TVN enzo, maar TVN24, Polskie Radio 1 & 3, Radio Zet etc. zijn 'dood'.

Ceslaw

Geplaatst:

Het Nowa Cyfra pakket (op de hotbird) heeft TVN24. Verder TVN, TVN7 (het oude RTL7), TVP1&2, Polonia. Verder C+ kanalen en een heel pakket buitenlandse zenders.

Geplaatst:

Dat weet ik ... maar op mijn V8 gepatchde flips doen TVP1, 2, TVN, TVN7 en de poolse C+-en het wel, maar TVN24 en de radiozenders niet.

Laat ik het anders vragen, zou ik met de bovengenoemde setup wel Polskie Radio Program 3 moeten kunnen ontvangen? En zo ja, wat zou er bij mij fout kunnen zitten?

Ceslaw

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.