Ga naar inhoud


DVB2000 algemene vraag


Gast Pekka

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb nu een MM9902S met werkende HD, leuke receiver, prima kwaliteit, mogelijkheden wellicht nog wat beperkt.

Vandaar dat ik wil kijken naar een DVB2000 receiver, eens kijken tot hoever we daarmee kunnen hobby'en.

 

Ik ben een tijdje al aan het zoeken, maar ik heb nog steeds niet gevonden op welke NOKIA's allemaal DVB2000 geladen kan worden.

Zijn dit de MM9200, MM9500 en MM9600? En wat is het verschil tussen deze MediaMasters? Hebben ze ook allemaal een SCSI-aansluiting (want daar gaat het me juist om, MPEG-data naar PC overzetten) en een CI-slot?

 

Wie heeft, of waar kan ik, meer informatie vinden over deze receivers.

Over DVB2000 heb ik wel al het nodige gevonden.

 

Thnx bij voorbaat,

Pekka

Link naar reactie
Delen op andere sites


de mm9200/mm9500 zijn voorzien van een irdeto-cam (welke weer om te bouwen zijn tot amon/allsas allcam (6in1)). de d-box1 (Duitse variant van de mm9500) heeft een betadigital-cam in de machine zitten, deze is nagenoeg hetzelfde als de irdeto-cam.

 

alle 3 de IRD's hebben geen CI-slot on-board. van de 9600 weet ik het zo 1 2 3 niet (geen ervaring mee).

de mm9200/mm9500 en d-box1 hebben alledrie een scsi-connector (scsi2) en ook hier weet ik het zo 1 2 3 van de mm9600 niet (volgens mij wel).

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...